Ben je servicemonteur? Wil je effectiever en pragmatischer kunnen omgaan met vragen of problemen van klanten? Volg dan deze training. Na afronding vervul je de ambassadeursrol met meer zelfvertrouwen. Je kunt verbeteringen aandragen in de processen die zich afspelen in en communicatie binnen de relatiedriehoek klant-bedrijf-servicemonteur. Je kunt je inleven in de belangen van de klant en bent daarom beter in staat de klant tevreden te stellen. Bovendien kun je makkelijker omgaan met lastige situaties, doordat je inzicht hebt in de communicatietechnieken die hierbij een rol spelen.
Je resultaat
Na de training vervul je de ambassadeursrol met meer zelfvertrouwen. Je kunt het volgende in de praktijk toepassen:
Begrip hebben voor de klant
Service verlenen
Omgaan met lastige situaties
Een goede relatie opbouwen met klanten
De communicatie klant-bedrijf-servicemonteur verbeteren
Voor wie?
Ben je servicemonteur en wil je effectiever en pragmatischer omgaan met de problemen, vragen, wensen en eisen van klanten? Dan is deze training ontwikkeld voor jou.
Praktijkgericht
Leren doe je in de praktijk! Daarom worden tijdens de praktijkopdrachten lastige praktijksituaties nagebootst.
Vooropleiding
Er is geen specifieke vooropleiding vereist.
ROVC
Dit programma wordt uitgevoerd door ROVC. Je wordt ook ingeschreven bij ROVC en ontvangt van hen de correspondentie en materialen.
Je rondt de training af op basis van actieve deelname. Je ontvangt dan het certificaat 'De Servicemonteur als Ambassadeur' van CerTech. CerTech is een onafhankelijke examenorganisatie, met name gericht op techniek en veiligheid. In opdracht van brancheorganisaties, adviesbureaus en opleidingsinstituten worden jaarlijks ruim 10.000 kandidaten geëxamineerd.
Betaal je je opleiding zelf? Voor veel van onze opleidingen kun je gebruikmaken van interessante financiële voordelen. Welke mogelijkheden er zijn, lees je terug in onze subsidiebrochure.
Veel werkgevers willen graag investeren in de ontwikkeling van hun medewerkers en beschikken over een jaarlijks opleidingsbudget om opleidingen voor werknemers te bekostigen. Heeft jouw organisatie een opleidingsbudget waar je gebruik van kunt maken? Vraag het na bij de HR-afdeling of je leidinggevende, want dit kan veel voordeel opleveren.
De Servicemonteur als Ambassadeur
Ga effectiever en pragmatischer om met vragen of problemen van klanten - 1 maand
Heb je vragen?
Onze deskundige opleidingsadviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 18.00 uur, op vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur en via WhatsApp op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur.
Wil je nog beter worden in je werk? Doorgroeien naar een hogere functie? Of ben je toe aan een carrièreswitch? Bij NCOI Opleidingen vind je opleidingen op ieder niveau in vrijwel elke branche. Je kunt voor elk vakgebied een online brochure aanvragen. Daarin lees je alles over onze opleidingen, studeren bij NCOI en wat dit jou kan bieden.