Hoe zorg je ervoor dat een (potentiële) klant in zijn klantreis bij jou uitkomt? En hoe voorkom je dat een klant later alsnog afhaakt? In deze training van onze businesspartner SRM krijg je inzicht in de customer journey en hoe je deze kunt optimaliseren. Ook leer je op het juiste moment met de juiste boodschap te komen. Daarnaast komt customer journey mapping aan de orde: een methode om vanuit de klant te denken en de processen binnen je organisatie daarop af te stemmen. Kortom: een praktische training die je meer tevreden klanten oplevert.
Je resultaat
Na afloop van deze praktijkgerichte training heb je inzicht in de complexe klantreis. Je kunt de customer journey in kaart brengen en analyseren, en je weet hoe je de customer experience kunt verbeteren. Ook kun je de juiste instrumenten inzetten om je klanten optimaal van dienst te zijn.
Doelgroep
Je bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en je wilt binnen je organisatie aan de hand van klantreizen de bedrijfsresultaten verbeteren.
Aanpak Customer Journey
In deze training verdiep je je in de customer journey. Waar komt de klant het eerst met je organisatie of product in contact? Via social media, je website of door een e-mail? De verschillende touchpoints vormen het startpunt van de klantreis. Je onderzoekt hoe de klant beweegt van bewustwording, naar oriëntatie, koop en uiteindelijk loyaliteit en waar de klant gedurende deze journey tegenaan loopt. Door funneloptimalisatie verhoog je de conversie. In de training wordt gebruikgemaakt van praktijkgericht lesmateriaal. Alle relevante informatie die je nodig hebt, vind je in onze online leeromgeving.
Kies je eigen studievorm
Volg deze opleiding via een studievorm die bij jou past:
Klassikaal, op een locatie naar keuze met medestudenten. Onze vele leslocaties zijn verspreid door het hele land. Zijn er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen? Dan bieden wij jou een alternatieve locatie.
Via e-learning, studeren op afstand en toegang tot een digitale leeromgeving. Behoefte aan flexibiliteit? Je bepaalt zelf waar en wanneer je studeert. Stel online vragen aan je docent en medestudenten.
In een virtual classroom, een combinatie van thuisstudie en klassikaal. Je volgt online lessen op vaste tijdstippen, samen met andere studenten en onder begeleiding van een docent.
Profiteer van 7,4% korting bij betaling in één keer! Vraag nu eenvoudig een kostenoverzicht aan en ontdek de totale kosten die persoonlijk zijn afgestemd op jouw studiewensen en gewenste startmoment.
Op de betalingspagina van het inschrijfproces kun je de actiecode NCOI15 invullen om 15% korting op het lesgeld te ontvangen; de korting wordt op je factuur verrekend.
Betaal je je opleiding zelf? Voor veel van onze opleidingen kun je gebruikmaken van interessante financiële voordelen. Welke mogelijkheden er zijn, lees je terug in onze subsidiebrochure.
Veel werkgevers willen graag investeren in de ontwikkeling van hun medewerkers en beschikken over een jaarlijks opleidingsbudget om opleidingen voor werknemers te bekostigen. Heeft jouw organisatie een opleidingsbudget waar je gebruik van kunt maken? Vraag het na bij de HR-afdeling of je leidinggevende, want dit kan veel voordeel opleveren.
Onze deskundige opleidingsadviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur en via WhatsApp op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur.
Wil je nog beter worden in je werk? Doorgroeien naar een hogere functie? Of ben je toe aan een carrièreswitch? Bij NCOI Opleidingen vind je opleidingen op ieder niveau in vrijwel elke branche. Je kunt voor elk vakgebied een online brochure aanvragen. Daarin lees je alles over onze opleidingen, studeren bij NCOI en wat dit jou kan bieden.