Het Masterprogramma Strategische Branding bestaat uit 2 Masterclasses: De Masterclass Branding en Marketingcommunicatie en de Masterclass Omnichannel Waardepropositie. Het realiseren van waardecreatie door communicatie en innovatie staat centraal in dit praktijkgerichte programma. Je integreert marketing, communicatie en media en je gaat praktisch aan de slag met een strategisch marketingcommunicatieplan voor je organisatie. Dit doe je onder leiding van ervaren professionals die je alle kennis en vaardigheden leren die je nodig hebt.
Onderdeel van Master in Marketingmanagement
Dit Masterprogramma vormt samen met het Masterprogramma Marketing Insights en Strategisch Marketingmanagement jaar 1 van de Master in Marketingmanagement. Wil je verder studeren naar de Master in Marketingmanagement en voldoe je aan de toelatingsvoorwaarden? Dan ontvang je vrijstelling voor de gelijknamige onderdelen.
Doelgroep
Je bent hoger opgeleid en actief in een marketingomgeving. Je wilt je verdiepen in branding en waardepropositie op Masterniveau. Dit Masterprogramma is bijzonder interessant als je werkzaam bent in het brede vakgebied van marketing, marketing automation, marketingcommunicatie en brand- en productmanagement. Je werkt bijvoorbeeld als marketingmanager, marketingcommunicatiemanager, marketingconsultant of marketingprofessional.
Doel en opzet Masterprogramma Strategische Branding
Dit Masterprogramma is opgebouwd uit 2 praktijkgerichte Masterclasses. Eerst verdiep je je in marktpositie: hoe versterk je een merk en welke marketingstrategieën kun je daarbij toepassen? Daarna ga je aan de slag met het ontwerpen van waardeproposities. Ook technische innovaties komen daarbij aan bod. Aan de hand van opdrachten, discussies en cases ga je dit allemaal praktisch toepassen in jouw werk. Docenten uit de praktijk begeleiden je daarbij. Daarnaast kun je altijd terecht in onze online leeromgeving. Daar vind je alles over de studie, zoals voorbereidingen, planning en extra informatie. Met onze praktijkgerichte opzet gericht op werkenden is het programma prima te combineren met een baan en privé.
Doel en opzet Masterprogramma Strategische Branding
Met deze Master ontwikkel je je op hoog niveau. Je opleiding bij NCOI kenmerkt zich door de volgende aanpak:
Vooropleiding
Je beschikt over HBO- of WO-werk- en -denkniveau.
Voorbereiding en studiebelasting
Je studiebelasting is ongeveer 10-12 uur per bijeenkomst.
Gunstige financiering
Betaal je het programma zelf? Dan kun je gebruikmaken van het levenlanglerenkrediet, een aantrekkelijke studiefinanciering voor volwassenen. Daarmee kan iedereen de opleidingskosten grotendeels door de overheid laten financieren. Kijk op levenlanglerenkrediet (LLLK) voor meer informatie of neem contact op met onze studieadviseurs.
Kies je eigen studievorm
Volg deze opleiding via een studievorm die bij jou past:
- Klassikaal, op een locatie naar keuze met medestudenten. Onze vele leslocaties zijn verspreid door het hele land. Zijn er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen? Dan bieden wij jou een alternatieve locatie.
- Via e-learning, studeren op afstand en toegang tot een digitale leeromgeving. Behoefte aan flexibiliteit? Je bepaalt zelf waar en wanneer je studeert. Stel online vragen aan je docent en medestudenten.
- In een virtual classroom, een combinatie van thuisstudie en klassikaal. Je volgt online lessen op vaste tijdstippen, samen met andere studenten en onder begeleiding van een docent.
Bekijk de Opleidingsvarianten voor meer informatie.