Module Customer Experience

Optimaliseer de customer journey door middel van automatisering - 3 maanden

Opleidingsniveau icoon
Opleidingsniveau

Vakopleiding

Certificaat icon
Erkenning

NVAO geaccrediteerd

Duur van de opleiding icoon
Duur

3 maanden

Download icoon
Meer informatie Download brochure
 Vragen? 06 26 10 95 78
Behoefte aan persoonlijk studieadvies op basis van je huidige loopbaan en leerdoelen?
Algemeen
Algemeen

Welke reis legt de klant af? Waar kijkt hij maar kort naar en wat wekt zijn interesse? Nu een groot deel van de aankopen online plaatsvindt, wordt deze customer journey steeds meetbaarder. Hoe snel de klant langs producten scrolt, hoe lang de blik op een product blijft hangen en hoeveel tijd de klant in totaal op een website doorbrengt. Deze factoren zijn allemaal in kaart te brengen. Met de Module Customer Experience leer je hoe je dit doet én hoe jouw bedrijf automatische processen kan inzetten die de customer journey analyseren.

Doelgroep

Deze module is ideaal voor ondernemers of bedrijven die de klantreis op hun website willen optimaliseren. Ook als je interesse hebt in marketing, automatisering en de customer experience is de module een geschikte optie.

Doel en opzet van de Module Customer Experience

Tijdens de Module Customer Experience verdiep je je in de automatisering van je website om zo de klantreis zo comfortabel mogelijk te maken. Na afloop weet je precies welke processen je kunt inzetten om klanten aan je bedrijf te binden en tevreden te stellen.

Je verdiept je in onderwerpen als Artificial Intelligence (AI), robotisering, businessmodellen, Internet of Things (IOT), data-ethiek en de customer journey en experience.

Vooropleiding

Dit programma wordt op HBO-niveau verzorgd. Voor dit programma gelden geen specifieke vooropleidingseisen.

Voorbereiding en studiebelasting

Je studiebelasting is ongeveer 5-7 uur per bijeenkomst.

Gunstige financiering

Betaal je het programma zelf? Dan kun je gebruikmaken van het levenlanglerenkrediet, een aantrekkelijke studiefinanciering voor volwassenen. Daarmee kan iedereen de opleidingskosten grotendeels door de overheid laten financieren. Kijk op levenlanglerenkrediet (LLLK) voor meer informatie of neem contact op met onze studieadviseurs.

Kies je eigen studievorm

Volg de Module Customer Experience via een studievorm die bij jou past:

  • Klassikaal, op een locatie naar keuze met medestudenten. Onze vele leslocaties zijn verspreid door het hele land. Zijn er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen? Dan bieden wij jou een alternatieve locatie.
  • Via e-learning, studeren op afstand en toegang tot een digitale leeromgeving. Behoefte aan flexibiliteit? Je bepaalt zelf waar en wanneer je studeert. Stel online vragen aan je docent en medestudenten.
  • In een virtual classroom, een combinatie van thuisstudie en klassikaal. Je volgt online lessen op vaste tijdstippen, samen met andere studenten en onder begeleiding van een docent.

Bekijk de Opleidingsvarianten voor meer informatie.

Studieprogramma
Afronding
Lesplanning
Kosten
Module Customer Experience
Optimaliseer de customer journey door middel van automatisering - 3 maanden
Heb je vragen?

Onze deskundige opleidingsadviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur en via WhatsApp op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur.

Vraag de online brochure aan

Wil je nog beter worden in je werk? Doorgroeien naar een hogere functie? Of ben je toe aan een carrièreswitch? Bij NCOI Opleidingen vind je opleidingen op ieder niveau in vrijwel elke branche. Je kunt voor elk vakgebied een online brochure aanvragen. Daarin lees je alles over onze opleidingen, studeren bij NCOI en wat dit jou kan bieden.

De grootste opleider van werkend Nederland
NCOI - wij leiden meer dan 20.000 professionals per jaar op
Ieder jaar leiden we
20.000
professionals op
NCOI - meer dan 1.250 opleidingen en trainingen
Kies uit meer dan
1.250
verschillende opleidingen en trainingen
NCOI - meer dan 2.000 bevlogen docenten
Volg les bij een van onze
2.000+
bevlogen docenten