Masteropleiding
NVAO geaccrediteerd
24 maanden
Na succesvolle afronding van deze E-commerce Marketing Management Master kun je onder andere de volgende functies vervullen:
Na afloop ontvang je het getuigschrift Master in Marketingmanagement.
Heb jij een afgeronde HBO Bachelor- of academische opleiding? Je kunt direct starten met deze Master E-commerce. Heb je dit niet, dan kun je mogelijk instromen met een 21+ toets. Daarnaast heb je ten minste 2 jaar werkervaring. Bekijk de volledige regeling voor meer informatie op de website NCOI University of Applied Sciences.
Betaal je het programma zelf? Dan kun je gebruikmaken van het levenlanglerenkrediet, een aantrekkelijke studiefinanciering voor volwassenen. Daarmee kan iedereen de opleidingskosten grotendeels door de overheid laten financieren. Kijk op levenlanglerenkrediet (LLLK) voor meer informatie of neem contact op met onze studieadviseurs.
Volg de Master in Marketingmanagement (MMM) specialisatie E-commerce via een studievorm die bij jou past:
Bekijk de Opleidingsvarianten voor meer informatie.
De Master bestaat uit 60 EC (studiepunten). Jaar 1 bestaat uit 4 vakgerichte Masterclasses. Jaar 2 bestaat uit de Masterclass Leiderschap en Visie waarin je leert kijken en denken vanuit strategie, een visie te ontwikkelen en deze uit te dragen vanuit leiderschap. Bovendien krijg je skills aangereikt die nu en in de toekomst voor jou als persoon en in je werk het verschil gaan maken, de zogenaamde future skills. Je verdiept je daarnaast in een specialisatie in het vakgebied met een keuzemasterclass.
Je verdiept je in de markt en doelgroep en creëert een duurzame marktpositie. Je branding pas je aan op de gewenste uitstraling. Daarbij stel je een marketingplan op voor al je communicatiekanalen. Je rondt iedere module af met een eindopdracht.
Je gaat aan de slag met leiderschap en visie. Hoe blijf je wendbaar als organisatie maar zorg je toch voor een uniforme merkuitstraling? Daarnaast ga je aan de slag met je specialisatie E-commerce. Je maakt kennis met de verschillende stappen die bij verkoop horen zoals IT, supply chain en CRM. Hierdoor weet jij precies wie je voor welke plannen kunt benaderen.
Daarnaast ga je aan de slag met jouw specialisatie. In welke richting wil jij je verder ontwikkelen? Specialiseer je bijvoorbeeld in business development, e-commerce of online marketing. Je sluit elke module af met een eindopdracht.
Ga aan de slag met vragen en uitdagingen uit de praktijk. Opdrachten aanpakken, zoals dat van een professional op Masterniveau in de praktijk wordt verwacht. De opleiding biedt je hiervoor kennis en handvatten. Dit doe je onder leiding van ervaren docenten uit het werkveld. Zij weten precies wat er zich in het werkveld afspeelt en kunnen je daarom uitstekend begeleiden bij vraagstukken. Ook kun je de opdrachten in je huidige organisatie toepassen, zodat je studie direct rendement heeft.
Meer weten over de inhoud van de studie? Bekijk het studieprogramma.
Na succesvolle afronding van deze Masteropleiding ontvang je het officiële NVAO-geaccrediteerde getuigschrift ‘Master in Marketingmanagement’ van NCOI. Met dit getuigschrift heb je tevens het recht de graad MA (Master of Arts) te voeren. Zie Erkenningen voor meer opleidingsinformatie.
Wil je meer weten over de opbouw van onze opleidingen? Zie dan opbouw Master.
Betaal je je opleiding zelf? Voor veel van onze opleidingen kun je gebruikmaken van interessante financiële voordelen. Welke mogelijkheden er zijn, lees je terug in onze subsidiebrochure.
Veel werkgevers willen graag investeren in de ontwikkeling van hun medewerkers en beschikken over een jaarlijks opleidingsbudget om opleidingen voor werknemers te bekostigen. Heeft jouw organisatie een opleidingsbudget waar je gebruik van kunt maken? Vraag het na bij de HR-afdeling of je leidinggevende, want dit kan veel voordeel opleveren.